Igår

Igår så blev jag bjuden på världens bästa dejt av världens bästa kille!♥ Först så bjöd jag på god mat är hemma, och sen for jag och anton iväg till acusticum där vi såg "Live & Kickin’ Tour" med bland annat Pablo francisco och Özz Nûjen! Det var även två andra där men jag kan inte komma ihåg vad dom hette och jag hittar ingenting på internet wäääääh. Hur som helst! Det var det bästa ever! Jag är sjukt nöjd med gårdagen, den var bäst!!♥ Det mest komiska var att Pablo Francisco skulle vara liksom "höjdpunken" på hela showen eftersom han är mest känd. Men.. Han var faktiskt den sämsta av dom fyra som uppträdde, faktiskt! Även han hade ju sina stunder men alltså han var inte ens i närheten av hur roliga dom andra var, haha! Özz Nûjen var bäst, naturligtvis. Också var det någon annan kille(som jag inte minns namnet på) som också var sjukt rolig! Jag dog, bäst. Åh, alltså ni förstår inte hur bra jag mådde igår. Jag var så jävla.. arghhh.. Spoiled brat is spoiled and happiest ever♥ Sen efter showen(23.00) hade vi ingen skjuts hem så vi gick, från acusticum till mig! Fast först slog vi oss ner på sunes och åt lite nattmat, hihi. Men ja, gårdagen = bäst. Tack världens bästa anton för att du lyxbehandlar mig♥♥♥
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: